Pages

Sunday, January 30, 2011

mengenali personaliti diri melalui warna kegemaran

okay...nak buat sambungan sikit dari entri sebelum ni.meh kita tengok kaitan warna kegemaran dengan personaliti.yg bawah ni untuk yg minat ngan kaler PURPLE je macam saya okay..=)
  1. Berkebolehan mengetahui sesuatu melalui bisikan hati, mempunyai perasaan yang mendalam serta bercita - cita tinggi.
  2. Berkeinginan untuk berjaya dalam semua bidang dan hendak melibatkan individu lain bersama.
  3. Suka berjenaka dan rajin. Bersikap pemurah dan tidak suka diperintah.
  4. Mempunyai inisiatif yang keinginan yang tinggi dan meluap-luap.
  5. Sombong dan sedikit emosi
  6. Sedikit kurang teliti tapi penuh harapan
  7. sensitif dan berdaya aspirasi yang tinggi
  8. sikap yang kasar, tidak sabar, dan gemar memarahi orang lain
ermmm...yg no.5 dgn no 8 tu macam tak saja.saya xsombong pun la.tipu2..lagi satu,suka marah orang??hurmm...rasanya saya sgt2 la jarang marah orang sbb saya xreti pun nak marah orang camna walaupun kadang2 memang nak marah tapi siyes xreti...hah..camna tu?marah dalam hati je la nampaknya..

oleh sebab saya baik hati,saya senaraikan juga la warna-warna lain gak.so...boleh la korang tengok favourite kaler korang match x dgn personaliti diri.tapi...jgn la terlampau taksub atau percaya sangat ye.nnt lain jadinya.ini hanya utk suka2 saja.xsemestinya betul pun..jom kita tengok..

PUTIH
  1. seorang yang berfikiran positif dan optimistik. 
  2. berkebolehan dalam menyeimbangkan kehidupan seharian mereka, antara kerja dan peribadi
  3. gemar mengasingkan diri dari orang ramai
KUNING
  1. seorang yang menarik dan penuh aspirasi
  2. tidak akan menghadapi sebarang masalah dalam menyelesaikan sesuatu perkara dan mereka boleh melakukannya tanpa bantuan orang lain.
  3. amat mudah berputus asa, apabila sesuatu perkara itu tidak dapat diselesaikan
OREN
  1. seorang yang kreatif, sukakan persaingan, aktif dan praktikal dalam melakukan sesuatu
  2. suka bersaing dengan sesiapa sahaja. 
  3. kurang memberikan perhatian kepada perkara yang tidak suka dilakukan atau diarah oleh orang lain.
MERAH
  1. individu yang bermotivasi dan mengamalkan gaya hidup yang aktif.
  2. digambarkan sebagai individu yang berkebolehan sebagai seorang pemimpin
  3. seorang yang panas baran dan mudah naik angin
HIJAU
  1. seorang yang berperikemanusiaan dan amat prihatin.
  2. apabila mereka mempunyai masalah, mereka akan merujuk kepada alam sekeliling bagi mendapatkan jawapan kepada persoalan mereka.
  3. adakalanya tidak boleh dipercayai,biarpun mereka bersikap berhati-hati apabila melakukan sesuatu perkara.
COKLAT
  1. seorang yang jujur,tidak suka meninggi diri dan gemarkan gaya hidup yang amat sederhana,
  2. amat menghargai sesiapa sahaja yang berada di sekeliling mereka
  3. Penggemar warna ini akan acapkali lari dari kenyataan, biarpun hanya perkara yang
    remeh.
BIRU
  1. seorang yang bijak dan berperanan besar dalam menentukan hala tuju kehidupannya
  2. Mereka juga dilabelkan sebagai tempat rujukan bagi sesiapa yang bermasalah
  3. berkebolehan menjadi pemimpin kerana bijak mengatur strategi
  4. adakalanya si biru akan bertindak melampaui batas untuk mencapai sesuatu yang diingini.
HITAM
  1. seorang yang tegas, kuat, berdisiplin dan tidak suka dikongkong
  2. kurang berkeyakinan dan adakalanya memerlukan sokongan atau bantuan dari orang lain
sumber : SINI


p/s : enti ni colourful kannn???heeee

7 comments:

ummu Nadzif said...

EHEMMM...!!!aku yg mn ek.. kui3...

comets said...

husna, warna pink xde ke?hehe

~husna~ said...

safura:ko suka biru kan.haa..ko yg no.4 tu kot.haha

ya:a'ah la..pink xda.minat kaler pink ke cik ya?

comets said...

xlah....x macho lah kalau minat pink..hehehe :P

fyna said...

luv this entry...saya nak share kt belog saya boleh?

~husna~ said...

fyna,sori baru perasan ur comment.boleh2..sila la share.. =)

Anonymous said...

After getting more than 10000 visitors/day to my website I thought your husna-zone.blogspot.com website also need unstoppable flow of traffic...

Use this BRAND NEW software and get all the traffic for your website you will ever need ...

= = > > http://get-massive-autopilot-traffic.com

In testing phase it generated 867,981 visitors and $540,340.

Then another $86,299.13 in 90 days to be exact. That's $958.88 a
day!!

And all it took was 10 minutes to set up and run.

But how does it work??

You just configure the system, click the mouse button a few
times, activate the software, copy and paste a few links and
you're done!!

Click the link BELOW as you're about to witness a software that
could be a MAJOR turning point to your success.

= = > > http://get-massive-autopilot-traffic.com